Do rozjetého vlaku digitálního marketingu jsem skočil v roce 2012. To jsem byl adminem facebookové stránky True Story Bro. Možná jste ji měli lajknutou. “To se mi líbí” na ni dalo tehdy přes 200 000 lidí napříč Českem a Slovenskem. Postovaly se memečka, koláže, vtipná videa nebo to, co frčelo. Byla to taková punková doba. Záhy to nějak vyšumělo, ale “pouze” na 7 let.

Během nich jsem si odskočil “jinam”. Odmaturoval, doplnil si vzdělání na VŠE. Takový ty srandy, který vypadají dobře na zvonku u dveří (pozn. redakce titul). A v roce 2019 jsem zase skočil rovnýma nohama do světa digitálu. Tentokrát už do úplně jiný zábavy, než tvorba memeček a sdílení funny videí. I když…

Kdo jsem?

Online marketingový solitér. 

Většinu věcí zvládnu udělat sám. Tak, abyste vy nemuseli. Založím účty v reklamních systémech, napojím na to Google Analytics, nastavím měření přes Google Tag Manager. Vše pořádně otestuji. A většinu zvládnu sám. A pokud ne, mám se na koho obrátit. Vy se můžete mezitím věnovat svému oboru.

Tak co, jdeme do toho společně?